Minulla on lämpimät ja Rakastavat välit kaikkiin lapsiini!!! Nykyään tapaamiset eivät ole enää valvottuja. Näen lapsiani n.6.viikon välein, lauantaisin ja 7.tunnin ajan. Silloin saamme olla yhdessä, leikkiä, jutella ja nauraa, halata ja olla vain toistemme lähellä!!!! Nuo hetket ovat minulle tosi arvokkaita ja tärkeitä!!! Lapseni kyselevät minulta usein, että milloin he voivat palata takaisin kotiin, siihen on vaikeaa vastata...koska eihän sitä tiedä....miten pitkään prosessi mahdollisesti kestää!!! Toisten mielestä minä olen huono äiti, koska lapset on otettu minulta pois....mutta, voin vaikka vannoa, että meidän kodissa oli asiat enimmäkseen tosi hienosti, kun huostaanotto tehtiin!! Mutta, pari pientä mokailua muutaman kk.n.väliajoin. Niin, muuta ei sitten tarvittukaan!!!Minä rakastan lapsiani ja lapseni minua ylitse kaiken. Mitään muuta en elämältäni niin paljoa toivo, kuin sen että se päivä vielä joskus koittaisi, että saan lapset luokseni takaisin!!! Niin ja sen vielä sanon, että minulla on lapsia kahdesta eri liitosta ja yht.niitä on 5.lasta. Mutta, 2.lastani, 6.ja 7.v.pojat on otettu huostaan!!